lauantai 12. heinäkuuta 2014

Eläintarhan skeittipuisto ja kaaret

Lyhykäisyydessään päätin vähän päivittää, että missäs sitä mennää skeittaamisen suhteen. Oon tässä viimeset päivät harjoitellut edelleenkin ollieta. Mulla on vähän vaikeuksia omalla laudalla saada tail kunnolla neppaamaan maahan, kun taas muiden laudoilla oon siinä paremmin onnistunut. Joka tapauksessa oon päässyt siihen vaiheeseen, että se menee jotenkin paikaltaan omalla laudalla ja pikkuhiljaa kutkuttaisi lähtee vauhdistakin kokeilemaan.

Toinen mitä oon innostunut kokeilemaan, on Eläintarhan skeittipuistossa (kuulemma oikea nimi on Micropolis) kaaria tai allasta vaiko poolia vai oliko sen nimi nyt sittenkin "snake run". Ensimmäisillä kerroilla ujostelin todella paljon rullata siinä, kun pelkäsin mitä nyt kaatuvani tai ajavani jonku skuuttipojan päälle. Nyt jo pääsen nätisti loppuun asti ja oon ottanut mukaan jopa alkupotkut. Tänäänkin meillä on plääninä lähteä Eltsuun ja oma tavoite on ainakin saada lisää vauhtia, jotta pääsen kunnolla myös snake runin muihinkin kaariin. Alla video viime torstailta ja tästä kyseisestä obstaakkelista. Toi on ihan huippukivaa!!


1 kommentti:

  1. Eltsun snakerunia sietääkin pelätä, kun siitä on betonin pintakerron kulunu puhki (oli viallinen alkujaankin) ja sieltä ne teräslangat puskee läpi :)

    VastaaPoista