tiistai 18. maaliskuuta 2014

Lumi tuli, "etukevät" suli

Olipa harvinaisen epälooginen otsikko! :D

Päätin pitkästä aikaan kirjoittaa, kun nyt elän sitä aikaa vuodesta, että mun lahjatonta kirjoittamista tulisi koulia. Haen nimittäin kesätöitä!

Mulla on ollut hirveesti mielessä postaamisideoita lumilautailusta. Mulla on ollut tosi mielettömän kiva kausi ja oon tutustunut mahtaviin tyttölaskijoihin, joidenka seurassa tästä pelkurista on alkanut kuoriutumaan ihka oikea snoukkaaja!

Ihan ongelmitta ei olla kuitenkaan selvitty. Viimeinen kuukausi on mennyt tapellessa penikkavaivaisen jalan kanssa. En olisi ikinä uskonut, että penikat voi mennä näin pahaksi! Ja oon yrittänyt levätä sen pois, mutta ei se auta. Mulla on huomenna soitto fysioterapiaan ja sitten katotaan yhdessä jokin tehosuunitelma. Eihän tää nytten laskemista haittaa (toisin sanoen, en välitä), mutta huoli pahemmasta rasitusvammasta hiipii mielessä. Jos seuraava sotasuunnitelma toimii, niin lupaan jakaa mun vinkit!

Opin tossa kauden alussa heittää mattoon (olen varmaan koko Suomen ainut, joka sitä siksi kutsuu) boardsliden ja vähän oon saanut aikaan tailpressin ja tripodin tynkää. Sen lisäksi treenasin yhdessä vaiheessa tohon plussalumi sohjoon spinnaamaan 180 astetta, mutta ei ainakaan bäkkärinä lähtenyt :D

Pitemmittä puheitta, aattelin jakaa tässä videon, jossa näkee mun boardslide "taidonnäytteen" ja vähän tripodia. Minähän olen se valkotakkinen ja mukana menossa myös Jebu ja Lassi.






Tänä vuonna olen myös kunnostautunut jääkiekon pelaamisessa!


Käväisin Elisa studiolla kannustamassa Enniä!

Tässä pientä tyylinäytettä miten lauta venyy ja paukkuu!

Tripod?
Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti