keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Arabian nuta

Toissapäivänä kävin tutustumassa Arabian nutan miniin. Olin odottanut jonkinlaista pientä huonetta minne mini on ahdettu, mutta sehän sijaitsikin nutan yleisessä avarassa tilassa. Maanantain mini-vuorohan on varattu tytöille aina klo 16-21 ja tällä kertaa meitä kävi siellä vain minä ja kaverini.

Alkuun hieman ujostutti skeitata siinä kun koko nutalla ei ollut paikalla muita tyttöjä kuin me. Loput olikin nutalla hengaavia teinipoikia.Tätä myöten koin ensimmäistä kertaa ikinä, kun joku poika kiinnittää huomiota tyttöskeittaukseen. Ensiksi jopa ehkä hieman ivalliseen sävyyn, mutta koska mun skeittiseuralainen osasi vastata pojille asiallisesti, muuttui se sävy sitten paljon rennommaksi ja pojat jäi puuhaan omiaan.

No se nyt oli tommonen pikkujuttu ja mä kiinnitin siihen huomiota vaan sen takia, että ei siitä ole kauaakaan aikaa kun olin ite vielä teini-ikänen. Mutta siirrytään nyt siitä itse miniin. Siitä ei voi muuta sanoa kuin, että olipas loistava! Opin vasta sunnuntaina Kontulassa pumppaamaan vauhtia miniin  ja tässä Arabian minissä oli hyvä jatkaa treenejä. Lisäksi harjottelin kickturneja, mutta niissä on vielä petrattavaa. Semmoset 1,5h vedettiin täysillä ja sen huomasi kyllä kropasta. Lisäksi minin maaliläiskät polvessa osoitti tarpeen polvisuojille, jotka taidan laittaa ostoslistalle tulevia boardexpoja varten!





Tässä pieni klippi vielä maanantailta. Aikasemmin jo julkaisin sen facebookissa, mutta tää kyseinen versio on leikkaamaton. Näkyy siis mun feilaukset lopussa :D


2 kommenttia:

  1. Hieno toi mini, pitää kyllä mennä käymään kunhan olis joku maanantai vapaa!

    VastaaPoista
  2. Toi on kyllä mun ehdoton suosikki :) Se voi olla jonkun makuun aika pieni, mutta tämmöselle, joka ei vielä uskalla dropata tohon, niin toi on hyvä, kun saa vauhdit pumpattua kivasti. :)

    VastaaPoista